Reklamacje i zwroty

Zamawiający ma prawo dokonać zwrotu towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni od kolejnego dnia po tym, w którym nastąpiło doręczenie towaru. Dotyczy to wyłącznie produktów nowych i niemodyfikowanych. Zwrotom nie podlegają produkty i towary wykonane na zamówienie, według specyfikacji przekazanej przez konsumenta - na podstawie przesłanego lub ustalonego projektu.

Towary uszkodzone w transporcie muszą zostać reklamowane na podstawie protokołu szkody spisanego z kurierem doręczającym i prowadzone są bezpośrednio pomiędzy klientem końcowym a firmą kurierską.
Koszty odesłania/zwrotu towaru ponosi Zamawiający.
W przypadku uznania reklamacji Sprzedawca zwróci Zamawiającemu koszt wysłania do niego towaru oraz kwotę zakupu w momencie przekazania potwierdzenia nadania przesyłki lub w momencie jej otrzymania.
Reklamacji można dokonać kierując pismo na adres siedziby firmy lub drogą mailową z uwzględnieniem przyczyn jeśli reklamacja dotyczy wad ukrytych w terminie późniejszym niż 14 dni od kolejnego dnia po tym, w którym nastąpiło doręczenie towaru.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do naliczenia opłaty za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem niewłaściwego korzystania.

 

Formularz wymiany lub zwrotu:

Pobierz

ip stresser